hehe jag glömde bort bloggen (igen) måste komma ihåg asså har inte gjort så mycket egentligen igår så höll jag på ramla med cykeln då de var spårigt tur att de finns snödrivor kvar haha men de e typ läskigt varmt egentligen för att vara april alltså jag menar de var ju liksom varmt redan i februari undrar hur sommaren kommer bli har redan "bestämt" att vi ska tälta någon gång (hur nu de kommer gå till hehe) och direkt efter skolavslutningen så ska jag, Hannah, Fanny, max och några till fara och bada minns dock inte vilka de var med jag tror vi skulle bli rätt många. Ja... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så de blir någon uppdatering så småningom haha hare bäst! :*

bild från 7:an så himla små vi var haha och så mycket har förändrats jag ser ju helt annorlunda ut XP

Kommentera

Publiceras ej