idag for jag ju till Hannah efter skolan och först åt vi någon kaka haha med hallon och sen så försökte hennes fågel äta upp men mobil


den fågeln alltså ^^ tror de var kiwi den hette.
Sen så gick vi upp och gjorde en blogg haha nä men de lät ju väldigt töntigt haha men vi ska försöka göra en blogg tillsammans så de kanske går
bloggen:ryttarnasn.blogg.se
fick idé på namnet tackvare ryttarnal hehe hoppas att de inte gör något ;) men ni borde läsa deras blogg oxå
ryttarnal.blogg.se
men med tanke på att jag och Hannah rider så blir de "ryttarna" och "S" står för Söderholm och "N" står för Nyström så ja sen när jag kom hem så såg jag på tv en stund och sen så såg jag på film med Edvin stackarn har blivit sjuk och jag försöker övertala honom om att jag kan smitta honom med friskhet dock är han inte dum nog men man kan ju alltid försöka
nu måste jag fixa gympakläder till imorn ;)

så där lagomt fina hehe men jag ser typ sur ut men egentligen så höll jag på börja skratta och så försökte jag se seriös ut ;)

Kommentera

Publiceras ej