hejsan haha nä nu känns de jätte töntigt ;) har inte haft en så spännande dag idag faktiskt förutom att jag mådde illa och kännde mig svimfärdig på idrotten usch tog nog i för hårt i början sen är jag ju inte jätte frisk heller så de bidrog väl lite. sen så hade jag och Fanny lite lagomt kul då jag tänkte prata med henne på vägen hem ifall jag ramlar av cykeln tackvare yrseln (verkar för lat för att gå brevid) hursomhelst så ringde jag henne vid cykelparkeringen där vi då båda var och så cyklade vi brevid varandra i kanske 200-300 m och garvade som jag vet inte vad för att de lät typ helt fult då man hörde dubbelt och sen en själv.
sen så har parvis demonstrerat hur vi kom till "via växelström" hehe tror att typ halva klassen satt och garva åt hans presentation om magneten som går in i hålet och ut ur hålet x antal gånger ;) nu orkar jag inte skriva mer haha lat.se men aja

så jäkla sant!! ^^(bara dom som ser teen Wolf förstår ;) )

Kommentera

Publiceras ej